האם אתה צריך את זה באמת?

אתר אינטרנט, מהווה את הדרך המהירה ביותר כיום לכל חברה או בית עסק להיחשף בפני מספר רב של לקוחות או שותפים עסקיים פוטנציאליים בכל רחבי העולם, כאשר ישנם אתרים המוקמים על ידי חברות שפועלות בארץ אך פונים במקביל לשוק הבינלאומי ומסלול ההצלחה לקהל הבינלאומי עובר דרך קופירייטר באנגלית שעם רעיון מבריק אחד יכול להוביל את העסק לפרסום ברמה אחרת.


קופירייטר באנגלית – המפתח להצלחת האתר


קיים הבדל מהותי בין הכנסת תוכן באנגלית לאתר בצורת מאמר שיווקי או כל תוכן מקצועי אחר, לבין תוכן שהוגה קופירייטר מקצועי שמטרתו למקד בכמה משפטים את הרעיון העסקי, השיווקי והייחודי של החברה, כזה שיגרום לגולשים להישאר ולגלוש עוד כמה דקות או יותר באתר ולבחון את המוצרים או השירותים המוצעים בו.

העובדה שחלק מאתנו יודע אנגלית ושיווק לא הופכת אותנו לאנשי קופירייטר, שכן דרוש הרבה ידע וניסיון בתחום כדי למקסם את כל התכונות והאיכויות של החברה לכדי משהו שונה ואחר למול המתחרים הרבים שישנם. מידי כל יום מוקמים אינספור אתרים בכל העולם, וצריך לדעת כיצד לגרום לאתר שלכם להיות בולט מעל כולם ובעיקר מעורר עניין.



איזה אתר צריך קופירייטר באנגלית?


התשובה לכך היא פשוטה - כל אתר הפונה לשוק הבינלאומי ורוצה להצליח, כל אתר שמוכן להשקיע כדי לראות תוצאות במכירות, במנועי החיפוש ובזרימת עוד ועוד עסקאות לבית העסק, מטרת כל עסק היא למקסם את הרווחים ובלי שיווק מתאים העסק יגיע עד לנקודה מסוימת וממנה או יעמוד במקום או ידעך כלפי מטה ובשביל שאף אחת מהאופציות הללו לא תתרחש צריך להקדים ולקחת קופירייטר באנגלית שיוכל בעזרת הרבה כשרון לגרום לעסק להמריא.

בעלי אתרים עסקיים שמופיעים בשתי שפות, חייבים להבין כי לא כל מה שעובד במבחינה פרסומית בארץ, יעבוד באותה צורה בחו"ל, לא כל מה שנשמע טוב בעברית יתאים באנגלית מבחינה שיווקית ולכן לצורך פרסום אתר באנגלית נחוץ קופירייטרש מכיר היטב את השפה , את הקהל הבינלאומי ויכול למצוא את התוכן שיניע אותו לפעולה ולקידום העסק במהירות וביעילות.